tuzda balık;

internet yahnisi oldu bu tuzda balık:))
link veremiycem google a tuzda balık yazıp hemen hemen tüm sonuçlara girdik ortaya karışık oldu:))



malzemeler:
-3 adet levrek(biz 4 kişi olduğumuz için ancak 3 tanesini bitirebiliyoruz siz sayıyı kendiniz belirleyin--biz levrek aldık ama tercihe kalmış tabiki)
-3 balık için yaklaşık 2 kg tuz
-balık sayısı kadar yumurta beyazı

tuzun içine yumurta beyazları kırılır karıştırılır(yumurta sarılarını atmayın başka bişeyde kullanırsınız:) balıkların altına tuz döşenir sonrada üzerleri kapatılır.




annem balıkları kapatmaya çalışırken:)




buda tamamen üzerleri örtülmüş hali:)



buda pişmiş halinin dış görüntüsü içini çekmeye yetişemedim:))
lokum gibi pişmişti hiçde tuzlu değildi ben sevdim:)


yanınada bir soğan salatası afiyet olsunn:))


Yorumlar

  1. Sevgili Rosamary,yüreğinizde damla damla umut, günlerinize bin tatlı mutluluk dolsun sevdikleriniz yanınızda yüzünüzdeki tebessüm hiç eksilmesin Bayramınız kutlu olsun.

    Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sevgili belgin abla:))

    YanıtlaSil
  3. Hiç yemedim ama hep tadını merak ederim, belki senin tarifinle denerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tavsiye ederim sevgili zencefil ve tarçın:) hani 'lokum gibi pişmiş' tabiri vardır ya aynen öyle oluyor:))

    YanıtlaSil
  5. tuzda tavuk yedm lokum gibiydi walla harika bi lezzeti oluyo eminm balıkta öledir severm zaten ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık ben kara denizliyim ma bu şekilde hiç yapmadım ama tuzlama balık biliyrum turşu gibi fakat bu tarzı da gördüm tatmadım elinize sağlık bende bekliyorum bloğuma sevgiler

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler güzelce:))

    teşekkürler asiye vuran bloğunuzu ziyaret edicem:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar