finallar minaller .... part 3

yine bennnnnnnnnnn :D  allahtan final haftası daha da bu kadar sık post hazırlamadıydım :D 

ders çalışmamak dışında herşey yapmaya devam ediyoruz yine son gazzzzzzzz :) bu yazı serisini önümüzdeki vize-final haftaları için de devam ettirmeyi düşünüyorum malum ilham perim başımdan eksilmiyor bu sınav günlerinde :D




bu serinin ilk yazısındaki ders var ya , eğitim bilimlerine giriş o. vize kötü olunca ha bi gayret çalışayım dedim deeee olmadı :D
sevgili arkadaşım F ile  ders çalışırken telefonunun kabından konuşmaya başladık kıyafetinin cebine koyduğu telefon kıyafeyinin rengini alarak pembemsi bişeye dönüşünce dersi bırakıp onu düşündük :D

ne yapsak derken yapışkınlı folyo candır dedik ve kestik yapıştırdık çok uzun ömürlü bişey olmasa da biz hevesimizi aldık :D

NOT:  Bizim yaptığımız gibi final haftası bunlarla uğraşmayın :D

selametlee...

Yorumlar

  1. Nice idea!!!
    Wanna follow each other with GFC?
    Just let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  2. Hello sweety! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar