finaller minaller ....


hayırlı akşamlar herkese :)

final haftasında ders çalışmaktan başka herşey yapınca bi de post yazayım dedim eksik kalmasın:D

sınava hazırlanırken öyle bunalmışım ki masanın başına geçip elime kalem alınca gözümün önünde çoktan seçmeli doldurgaç(optik form) ın dairecikleri uçuşuyor :)





hal böyle olunca o anda bırakıp başka işlere yöneliyorum..Bu fotoğrafın çekildiği sıralarda da aynı şeyi yaşamış olacağım ki içimdeki karikatürist ortaya çıkmış:D 

fotoğraf vize dönemine ait ve onun yüzünden eğitim bilimlerine daha çok çalışmak zorundayım şuan.

en düşük vize notumu eğitim bilimleri kapmış durumda da:)

içimdeki kariktürist !! çıkacak başka zaman bulamadın mı:D

adamın bıyıklarını bile yapmışım ahahah sınavda bunları sormadılar işte  ... :))

tüm öğrencilere finallerde başarılar dileyerek bu akşamı kapatıyorım..

sağlıcakla...

Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar