VOLANLI (VEREV-KLOŞ) TUNİK KALIBI VE DİKİMİ /



Güneşli bir yaz pazarı kadar olmasa da güzel bir pazara merhaba dedik bugün. Kasım ayının 8'i olmasına rağmen kaşe giydirmeyen Konya : Şaşırtıyorsun bizi dostum :) 

Havaların güzel gidişini fırsat bilip (ikindinin sonlarına doğru ellerde bir uyuşma hissetmekle beraber e olsundu o kadar artık :) yazın başında dikilip giyilmesi gereken bu;

 ''aşırı kullanışlı ultra rahat mükemmel şıklıktaki'' feracemsi tuniğimin fotoğraflarını çektik ,

sevgili oda arkadaşım ''Fotoğraf Ruhlu Kız '' ile :)

Bir güzel de şema hazırladım ve 45852 fotoğrafla  size bu 'giyeceğimi' anlattım efendim buyrun :)


          


Çekim yaparken ufaktan Meram teyzelerine afişe oldum ama idare ettik.Heralde bunu bi daha giydiğimde beni tanıyacaklardır :D

 Gelen giden teyzeler hayırdır neyi çekiyorsunuz ? Ödeviniz mi var yavrum? gibi sorularla bizi dikizlediler. Biz de işsizlik be teyze napalım dedik :)



kaynak


Modele gelecek olursak öncelikle ilham kaynağımı ve linkini belirtmek isterim.Bu şemayı ''pinterest''te dolaşırken bulup kaydetmiştim.

İnstagramda da hayli meşhur olan bir model olunca denemeye karar verdim .mevsim olarak biraz geç kalmıştım ama olsun kışlık versiyonu da yapılabilecek bir model. İnce kaşe ve ya keçe ile de güzel olacağını hayal edebiliyorum 
( Burada filmlerdeki  gibi kafamın üstünde beliren düşünme bulutunu ve hülyalı bakışlarımın olduğunu hayal ediniz.)



                                






       






  • Koldaki payı da yine pileler ile yedirerek manşet ile birleştirdim . Bu manşet geçirme,  kol takma vs gibi ayrıntılara girmiyorum çünkü internette çok fazla bilgi var bunlarla ilgili :)




Ve işte bitmiş hali efendim :)






 Bir sonraki yazıma kadar sevgiyle kalın .Mutlu pazarlarımız daim olsun :))


Etiketler: , , , , , , , , ,