OYUNCAK BAYKUŞ DİKİMİ / KALIBI - OWL TOYS FREE PATTERN AND SEW TUTORİAL



Kıştan kalma bir mart pazarından herkese selamlar . Bu yazımda A'filli  filimden sonra bir de baykuş işine girişimin hikayesini okuyacaksınız.

 Dikkat : Bu bir ilk oyuncak siparişi alışımın hatırasıdır :) Bakarsınız ilerde toysrusa rakip olurum :D








Devlere rakip olma hayallerim oyuncak sektöründen yana değildi lakin bu ara sık sık ''dandik müşteri vakası'' yaşıyorum.Hemcinslerimi memnun etme odaklı iş yapmanın zorluğunu görmekteyim maalesef. 

İki senedir sipariş üstüne kişiye özel dikim yapıyorum . İnsanları daha yakından tanıma fırsatım oldu böylece . İyi kötü yaşadığım her şey bana tecrübe kattı . Her seferinde bir öncekinde yaşadığım zorlukları göz önüne alarak kendimi geliştirmeye çalıştım ama anlayamadığım bir nokta var ki insanlar ne kadar da eleştirme meraklısı !

Birini,bir şeyi, bir eşyayı o kadar çabuk eleştirebiliyoruz ki. Bana yapıldıkça bunun karşı taraf için hiç hoş hissiyatlar oluşturmadığını daha çok fark ettim ve elimden geldiğince başkalarına karşı yıkıcı değil yapıcı olmaya çalışıyorum.

Her şeyden vazgeçtim yaptığım ürünü beğenmemiş olabilirsin ama bu sana hakaret etme hakkı vermez ki :)Ben beğenmedim diyebilirsin kısaca. Hele bi de çok bilmiş tayfa var ki eline iğne alıp düğme dikmişliği bile olmamasına rağmen senin dikişini beğenmiyor . Bu tip vakalarla karşılaşmak insanı yıpratıyor en son bu işi bıraktıracaklar bana o olacak herkes rahat edecek :) 




Sıkılmadan okuyup derdime ortak olduysanız teşekkür ederim bu da böyle bir iç döküş olsun baykuşuma gelelim artık :) Sahibesi çok tatlı bir hanım olan bu baykuşumu dikerken çok eğlendim karşı tarafın beğenmesi de  -bu aralar özellikle- motivasyon kaynağı oldu benim için .Baktım oyuncak işinde risk daha az işte bende bu yüzden  acaba bu işe mi girsem diye düşündüm :D 

O zaman sipariş için ilgilenen olursa bana mail yoluyla ;

 marifetlimuallim@gmail.com

İnstagram yoluyla ;


ya da Facebook yoluyla ;

MARİFETLİMUALLİMBLOG   ulaşabilirsiniz :)


Hemen size ürünümü övmeye başlıyorum :) 

Öncelikle bir okul öncesi öğretmen adayı olarak oyuncak nitelikleri hakkında üst düzey teknik bilgiye sahip olduğumu belirtmek isterim. 

Kumaşlarım TAÇ marka %100 pamuklu  kumaştır .

Renk vermez-atmaz ,makinede kısa-ılık programda yıkanabilir.

Herhangi bir solma yıpranma yapmaz. 

30 cm yüksekliğinde , 26 cm genişliğindedir. Ebatlar isteğe göre değiştirilebilir. 

Çin malı neüdüğü belirsiz oyuncaklardan uzak durup organik oyuncaklarla çocuklarınızı sevindirmek isterseniz marifetli mualliminiz her zaman hizmetinizdedir :)





Yok ben kendim de dikebilirim sen kalıptan haber ver derseniz o da mevcut efendim :) 

Baykuşun kalıbı PDF olarak ekledim tıklayarak inceleyebilirsiniz. Asıl sahibesine de buradan ulaşabilirsiniz :)

Göbüşündeki kalp içinde aşağıdaki kalıpları kullanabilirsiniz .


kaynak

Kalıp işini hallettikten sonra kumaşı ikiye katlayıp kat yerine yukarıdaki gibi kalıbı yerleştirip aynısından 2 tane kesiyoruz (ön ve arka olmak üzere).




Kumaşa göz ve burunun yerini işaretlemeyi unutmayalım.Göz burun ve kalbi iğneliyoruz uygun sıklıkta zigzag ile kenarları temizliyoruz. Burun için her yerini zigzag çekmeye gerek yok çünkü bir kısmı gözlerin altında kalıyor köşede de gördüğünüz üzere.Zigzag işine girmeden önce deneme dikişi yaparsanız iyi olur :)



Bir mühim mesele daha var ki göbüşteki kalbe geçtiğimiz zaman keşfettim bunu :D Zigzag çekilecek kısıma arkadan tela yapıştırırsanız daha kolay çalışırsınız :)


Gözün üzerine de siyah düğmeler dikiyoruz .



Göbüşe de düğmeler dikiyoruz :)






Zigzag işlemleri bitince ön ve arka parçayı birbirine dikiyoruz ve elyaf ile dolduruyoruz. Alt kısmında doldurmak için bir parça boşluk bırakmanız gerekiyor en son dışardan el dikişi ile birleştireceğiz .




Alt kısmından birleştirme işlemini de bitirince baykuşumuz hazır :) Yanındaki kuşları da aynı mantıkla yapıyoruz . Kuşlar ve daha bir çok oyuncak kalıbı için Pinterest hesabımı ziyaret edebilirsiniz :)





Baykuşla oynayacak olan yakışıklımız moru pek seviyormuş o zaman bizde kutusunu morla kaplarız :)




İmzamı atmadan geçemezdim demi ama :)

         Baykuşumu ziyaret etmiş gidiyorsan selam olsun sana  ey misafir yorumsuz gitme :)







Yorumlar

  1. Marifetli muallimcim, çok güzel ve temiz olmuş, elinize sağlık. Emine (e.t).

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuş...eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Aleykümselam , bu güzelliğe yorum yazmadan gitmek olmaz nasıl emek vermişin ayrıntılı açıklamışın bir çok kişinin çok işine yarayacak eline güzel yüreğine sağlık .İnstagramda takipteyim şimdi pinterestede takibe aldım herişin kolay gelsin meyve veren ağaç taşlanır aldırma sen oyuncağıda sahibi güle güle kullansın hayırlı kazançlar cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yapan ellerinize sağlık ben teşekkür ederim :) öyle maalesef taş atmaya üşenmiyo millet hayırlısı olsun bakalım allah razı olsun :)

      Sil
  4. Çok sevimli olmuş gerçekten ellerine sağlık. Oyuncak sekmesini görür görmez kendimi burada buldum çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzell. oyuncak sevilmez mi hiç ? büyükler daha çok oyuncak sevmeli bence :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar