23 Ağustos 2016 Salı

BÜZGÜLÜ ETEK : CEPLİ , HALAT KEMERLİ


Herkese yeniden merabayın :) Büzgü yapmaktan yakında kusacak olsam da bu etek henüz büzgü aşkımın baharında iken çok sevdiğim ponçik bir arkadaşıma dikilmişti o zaman sıradaki etek büzgülü sevenlere gesin :)



Manken ben değilim yani arkim :D Hayranlarım merak içinde hangisi sensin hangisi sen değilsin meselesine açıklık getirmiş olayım :))

Kullanmayan arkadaşlarımı zorla eteğe başlattığımı daha önce "Pratik Kalem Etek " yazımda anlatmıştım. 

( Bu cümle biraz tuhaf oldu sanki madde bağımlısı gibimsi :P 

Yakında arkilerimi tv de görebilirsiniz. 

" - Biz masumduk. Muallim kullanıyordu .Bi kere deneyin çok rahat ediceksiniz dedi bize. Kıramadık denedik Bi fırt aldık sadece ama sonuç bu, aylardır yakamıza yapıştı kullanmaya devam edin diyor başka bişi demiyor .BAĞIMLI OLDUK  lütfen bizi kurtarın piliss .'' ) 

Bağımlılığın böylesi nerde görülmüş demi ama üniversitede bağımlı oldum diyecekler ilerleyen yaşlarında .Ama güzel bişeye sonuçta etek yani mevzu bahis :D 


Yapım aşamasıyla ilgili hiç bir görselim olmamasına karşın ben görselsiz de anlatırım karşiim deyip kolları sıvıyorum.

  • 2 boy + 10 cm kumaş ( yani 2 metre )
  • kemer için 3 metre halat 
  • bi kaç tahta boncuk 
Büzebildiğim kadar büzdüm desem yeridir. Artık "son kumaş büzücü''yüm :)

90 cm boyunda iki parçayı birbirine diktim kumaş (eninin tamamını kullanarak)
''Büzgülü Elbise Yapımı''nda anlattığım büzgü tekniği ile belden büzdürdüm.

Bitmişi 4 cm kemer hazırlayıp taktım. Astarsız çalıştım. 

Kemer köprüsü koydum yanlara da birer tane . ( Halatı tuhafiyelerde bulabilirsiniz renk renk )




Sahibinin isteği üzerine de gizli cepler ekledim. Onun yapımını şurada bulabilirsiniz :


Herkese benden sevgiler , dua ile :)


9 yorum:

  1. Pek güzel syler görüyorum burada..tasarımlar pastel renkler butonlar görseller oy ne hoş olmuş etek de hoş ip de yerinde manken de maşallah güzel taşımış resim de güzel ışıkla çekilmiş,kız senin nazar boncuğun nerde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok teşekkür ederim bu tatlı yorumunuz için :) sayfada biraz değişime gideyim dedim acemi olunca biraz uzun sürdü ama bişeyler yaptım gibi :) butonları siz olmasanız hayatta beceremezdim anlatım şahaneydi emeğinize sağlık :))

      Sil
    2. Güle güle kullan butonları da blogu da eteği de ❤

      Sil
  2. Harika gorunuyor elinize sağlık : )))

    YanıtlaSil
  3. Keşke bende giyebilsem etek.çok zayıf olduğum için hiç yakışmıyor:(ben de bol pantolon üstüne tunik giyiyorum.kendim dikiyorum tuniklerimi elbise gibi bol,dize kadar.bi de tunik altına etek hiç yakışmıyor yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zayıflara etek yakışmadığını kim demiş yapmayın lütfen etek hanım giysisidir herkese yakışır.Tunikler de kalem eteklere çok yakışır ayrıca :)

      Sil
  4. Gerçekten çok güzel olmuş ellerinize saglik. :) kumaş olarak ne kullandınız acaba ?

    YanıtlaSil

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)