Viskon Gömlek Elbise Dikimi || How To Sew Shirt Dress



Gömlek Elbise Dikimi mi dedi biri ?  2 sezondur hayatımızın vazgeçilmezleri arasında kendisi . Bakınız;
Boyfriend Gömlek  ”          diyerek şu ana kadar 3 yazım olmuş bu konuda . Tesettür giyimde rahat edeceğiniz elbise modelleri arıyorsanız doğru adrestesiniz.Viskon Gömlek Elbise Dikimi ile yayın hayatımıza devam ediyoruz sayın seyirciler.

Viskon Gömlek Elbise Dikimi Malzeme Bilgileri

  • Viskon çiçekli kumaş
  • 170 cm uzunluğunda kumaş ( Çok zorladım Uzun kollu olsun diye )
  • Kendi kumaşından basılmış düğmeler
  • Kol için yarım metre lastik

Viskon Gömlek Elbise Dikimi Kalıp Bilgileri



Yola çıktıklarımızı yolda bulduklarımıza değişmeyiz’in bir örneği olarak elbette bu kalıbı kullanacaktım efendim.^^


Kumaşa nasıl yerleştirdiğimi bu fotoğraftan anlatacağım.
  • Efendim 170 cm kumaşla naptın neettin demeyin koluna ek yaptım heheheh^^ Daha önce de bu tekniği uygulamıştım ama siz onu görmediniz henüz yayınlanmadı. Kumaş viskon olduğu için (pamuklu ve ince) Ayrıyeten desenli de olunca birleşim yeri hiç belli olmuyor .Tecrübe ile sabit olduğu için bu gömlek elbisede de aynı yöntemi kullandım ve koluna kumaş ekleyerek uzattım. Aksi takdirde ya beden boyu kısa olacaktı ya kol boyu. O şekilde de kombin zor oluyor en iyisi tek parça giysiler .
  • Çiçek desenleri tersli düzlü olduğu için sıkıntı olmadı ve kalıpları çift yönlü yerleştirdim. Kumaşımın yettiğince koltuk altından açtım. Mezuranızı cetvel gibi kullanarak yanlarından çizebilirsiniz.
  • Kolu da gördüğünüz gibi yettiği yerden katladım , kalan kısmı da yanından kullandım.
  • Hatta kemere kumaş yetmedi şu iki bedenin prtasından çıkan 5 cm kumaşın arkasına evden siyah bir kumaş kestim de kemeri öyle yaptım hehe ^^ Renkli kemerler falan denedim ama içime sinmedi zorlaya zorlaya tüm kumaşı kullandım.


  • Düğme bile bastırdım kumaştan . En küçük boy düğme kullandım ve bele kadar daha sık belden aşağı seyrek aralıkta diktim. Elbisenin altına da seyyar astar kullanıyorum bu yıl bolca kullandığım bir yöntem. Yaz aylarında astar ile ( koyu renkli ipek astar ve beyaz pamuklu astar olarak 2 tane diktim ihtiyaca göre bütün yaz kullandım. Sonbaharda altına etek badi vs giyeriz .Kış demeye kış olmuyor Hatay’da ama kışın da üstüne kazak ya da içine triko giyebilirim . 4 mevsim kullanışlı ürünlere merhaba ^^


Ben bu kumaşı parçacıda bulduğumda pek bir hevesle aldım elbette kimsede yoktu çünkü o vakit. Epeydir de dışarı çıkmıyordum geçen hafta bir de ne göreyim meğer herkeste her vitrinde viskon elbiseler. Hevesim kaçmadı değil ama kumaş çok rahat biraz giyelim bakalım^^

Yorumlar

Popüler Yayınlar