yeni cicişlerim ve kutusunun başına gelenler:)



bu renkde çok güzelde çekim hatası işte:)



buda giyinmiş halimm:)

geçenlerde yeşilovaya gittik kendi çapında ünlü bir mağaza her neyse geziniyorduk öyle annemle bu amora markalı ceketleri görünce gittik bir yanına şööyllee baktık biraz fiyat karmaşı vardı.amora üzerine 45 tlfiyat koymuş yeşilovada üzerine tekrar 33.90 tl. fiyat koymuş.görevli kız peşin 31 tlye gelir dedi . çok iyiymiş fiyatı deyip hemen parlement mavisi olanı aldık.sonra kasay geçtik kasadaki amca 17 tl lütfen dedi neyyy ulenn dedik tabi biz:)) heralde yanlış dedi yok anam indirimliymiş hemen gittik bi dene daha aldık yukarda gördüğünüz gül kurusu olan :)bir yeşilova macerasının sona gelmiş bulunuyordumki eve gelince kutularına kıyamadım zaten atmam da reklamlı reklamlı da kullanasım gelmedi bir formül düşündüm ve buldum:)

işte formül budur ortaya çıkanda budur :)







yeşilova bunu görüpte sen naptın bizim kutulara demez işallah:P
sevgilerr..

Yorumlar

  1. canım benim minik kuzum.. şekerimm... güle güle giy cicilerini.. ve kutular harika olmuş... ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş ya ben de istiyorummmm:))iyi günlerde kullan canım.ben de bu aralar ceketlere takmış durumdayım.özellikle de haber spikeri bayanların giydikleri ceketlere hastayım.geçenlerde birinin üstünde fuşya renkli kadife bir ceket gördüm resmen dibim düştü.inşallah birgün benim de öyle bir ceketim olur..
    öptüm canım

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkür ederim celebi ablacım:))

    saol filiz abla işallah kısa zamanda bir ceketin olur:))

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış canım güle güle giy iki rengide çok severim fiyatıda süpermiş
    Kutular çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar