en güzel bolero yaptım ama pek benzemedi

10 marifetten sevgili malla nın göndermiş olduğu en güzel boleroyu görünce vurulmuştum hele bir deneyim dedim ve başladım işe.asıl model etsyden bulunmuş ve istanbuldan bir üye eklemiş


diğer fotoğraflar için buradan..



arkası bu tamam herşey güzel biraz penguen gibi çıkmışım burda ama çekim açısından bu yani normalde böyle değilim:D
önündeki motifleri büyük örmüşüm modeldeki gibi olmadı yelek gibi oldu ama kısa bolero gibi duruyor giyince görenler beğendi artık gerisini bilmem:))

buda motifinin yakından modeli asıl modelin resimleri net değildi diğer tarafları sayarken baya bi zorlandım yapmak isteyen varsa anlamadığı kısımlarda elimden geldiğince yardımcı olabilirim:)

sevgiler..

dipnot: yeni blog açtımm lütfen desteklerinizi esirgemeyiniz...

rosamaryninkitapdünyası.blogspot.com

belki birgün basında ben bölümü bile yapabilirim:D

Yorumlar

  1. 8 Mart Kadınlar Günümüz kutlu olsun. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler evimin incileri seninkide kutlu olsun:)


    saol ada ve deniz:)

    YanıtlaSil
  3. şekerim ben beğendim.. biraz kol oyuntusunu sıkı tutmuşsun gibi onun dışında birebir olmuş..

    güle güle kullan... anneninde seninde günün kutlu olsun..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler celebi ablamm:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar