ayakkabı kutusunu kapladım ve ne yaptım????


bilindiği üzere çoğumuz kaplıyoruz ayakkabı kutuları.bende kapladım işte yapışkanlı folyo ile..
sonradaa çne kurdelelerimi koydum öncedende onun içinde duruyordu ama kaplayınca daha iyi oldu bence:)
ayrıcana kutudaki renkleri de her zaman tonlarına göre dizmeye dikkat ederim:)) iaşallah birgün hobi odam da olur.düzenleyecek yer kalmadı evde döker döker yeniden düzenlerdim çok hoş olurdu:)
düzgün olan dolabımı bile haftada bir döker yeniden katlarım napiim çok seviyorumm:)))
herkese sevgilerr..

Yorumlar

  1. Güzel değerlendirme iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kaplamışsın. ben bişeyleri kaplama özürlüyüm onun yerine sticklerlarla süslüyorum :p

    YanıtlaSil
  3. iyi etmişsin valla, ne güzel imrendim şimdi, dolabım şuan anası kızını arasa bulamaz durumda, düzeltmeye üşeniyorum yaa :S

    YanıtlaSil
  4. kuzucuğum... süper bir kutu olmuş senin için.. çok fonksiyonel.. muhteşem işlerinde kullandığın süper kurdelelerin mi bunlar.. harika..

    çok öptüm seni anne babana ve anneannene selamlar kuzucum..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok güzel bir kutu olmuş :) Darısı başıma ben de kudeleleerimi bir hizaya sokmak zorundayım artık :)))

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler benhurum ablacım:)



    sevgili pink powder sen postala bana ben kaplarım senin için:)


    ooo cecila abla ah ben şimdi o dolabın önünde olacaktım imrendim valla bayılıyorum bozuk dolaplara 1saatte adam ederdim tüm odayı:P
    zaten sanırım senin odanda ben kaybolurum makyaj malzemlerine hastayız:)

    mel'jones ciiiğiiimm seni buralarda gördüğüme çok sevindim sağol:)

    saol celebi ablam benim evet bu kurdeleleri kullanıyorum ama muhteşem işler değil okadarda yaa:)
    onlarında sana selamı var yakında anneanneme bir uçmak istiyorum ama bakalım sınav tarihi karıştırıyor ortalığı:)

    sevgili sibel ablacım bence hemen başla düzenleme işine.ilk fırsattta bi ayakkabıcı bul drim ben bizim komşu saolsun ayakkabıcı akşam arabaları eve gelince alıyoruz:))

    YanıtlaSil
  7. iyi düşünmüşsün canım ben de eşimin gömlek kutularını aynı amaçla kullanıyorum ama senin kadar düzenli olduğum söylenemez:)bende renkler karmakarışık:))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş!!!ben heralde hiç bi zaman bööle düzenli olamıcam:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler gızy:))çabalarsan olusun bence ama içten gelen bi durum genelde benim kardeşim yani öz ama acayip dağınık biridir:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş canım benim de el atmam lazım artık kenardaki kutulara:)

    YanıtlaSil
  11. oooh ne güzel acemi hobici abla kenardaki kutular bana dua ediyolardır şimdi:))

    YanıtlaSil
  12. süper gözüküyor

    http://sunsetvillage.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. akşam ben de bir kutu kaplayıp bir de üzerine örgüden kalpler yerleştireceğim:)

    YanıtlaSil
  14. sevgili asmabahçe heyecanla bekliyoruz blogunda görürürz işallah:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar