anneme tarif defteri yaptım!





ne zamandır düşünüyordum anneme güzel bir defter yapabilmeyi sonunda kısmet oldu.(zaten vardı tarif defteri ama eskimişti yani yanlış anlaşılmasın hazine gibi bir defterdir:)

malum babam öğretmen olunca eşantiyon ajanda-kalem vs kırtasiye malzemesi dolu.başka yapanları da görünce heveslendim bende yaptım.



kumaş terzi mehtap teyzenin çöpünden yine:) normal defter kaplar gibi yaptım yani kumaşı cilt yerine kullandım yapıştırma işleminide silikon vasıtası ile yaptımaslında dikilip tak ıkarlı bir sistem yapılabilirdi ama hem o kadar dikiş bilmiyorum hemde makinemiz bozuk şuan.bende en iyisi yapıştırayım dedim.

ve içide böyle oldu annemde beğendiii:))

herkese kocaman sevgiler...

Yorumlar

  1. cok guzel olmus en cok kullanılan defterlerden bırı dılerım uzun ömurlu olur annen gule gule kullansın

    YanıtlaSil
  2. saol gulseyhan ablam:))bizim evde pek bişeyin atıldığı görülmemiştir zaten eski defterinede mutfak hali işte ansızın misafirlere bişeyler yaparlar su damlaları un falan ondan yıprandı yani:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar