PERCEIVE kutusundan tarak kutusuna





bugünlerde yeni düzenlemelerde bulunmaktadıyım(dolap içi).
iptal ettiğim çekmecenin yerine kutular yapıyorum işte böyle bir anda perceıve kutusu imdadıma yetişti geçenlerde babama avondan perceıve for men aldık bu arada müthiş kokuyor odunsu ağaç kokularıymış biz çok seviyoruz 2. alışımız her neyse kutusunu atmaya kıyamamıştım o kadar para verdik:) hoş indirimdeydi ama olsun gene de kıyamadım saptırdım konuyu bakk yine ben yeni kutuları yaparken tarak kutusu olarak bunu dedim yapayım üstünü mor tafta ile kapladım (mor olmasının nedeni eski pantolan paçasından yaptığım lavanta torbasının ve peynir kutusunun mor olmasından kaynaklanıyor takım olsun dedim) onun üstüne de kenarı yakılarak yaptığım çiçeklerden koydum bir tane 2 de yaprak yapıştırdım silkikon tabancası ile tarakları koydummu mu içine çok güzel olduuuuuuu.ilk perceıve bitti tabii onun şişesini napıyım bi türlü karar veremedim cam şişe ağzı da açılmıyor kırarız ağzını sorun değil ama parfüm şişeleri ile işe yarar birşeyler yapan varsa söylesin çok makbule geçer........

Yorumlar

Popüler Yayınlar