RETRO KIŞ : SUNİ DERİ KLOŞ ETEK / İMİTATİON LEATHER CİRCLE SKİRT




Ödevlerin iyiden iyiye bastırdığı soğuk kış günlerindeyiz.Final yapmamayı tercih edip envai çeşit ödevlerle bizi her hafta sınav temposunda tutan hocalara selam(!) olsun.

 Özet çıkarmaktan uyuşmuş ellerimi klavye kullanarak esnetme fikri sıcak gelince kendimi bilgisayarın başında buldum efendim..

Kalplerimiz soğumasın da 
Varsın kış gelsin de 
Biz de deri etek dikip kışlık kombin yapalım değil mi :)











Suni deri eteğin sahibi arkadaşıma mankenliği için 
fotoğrafları çeken arkadaşıma da çekim için teşekkürlerimi borç bilirim :)

Siparişleri teslim ettikten sonra her fırsatta '' fotoğraflarını çektiiriinn '' diye sıkıştıran acemi terzi ,profesyonel cadı olarak dün yine iş başındaydım.

 Gezmeye gideceklerini duyduğum ev arkadaşlarım H.U ve Z.Ö. ye :

- ''Ben size bişey dikmedim mi bakiim .Giyin de fotoğraflarını çekin'' ihtarı ile onları çekime yolladım :D Sağolsunlar kırmadılar :)





 Teknik muhabbete gelecek olursak standart ende suni deri kumaş kullandım.
Daha önce anlattığım '' kloş etek kesimi '' ni kullanarak kestim. Verdiğim bağlantıdan şemasına ulaşabilirsiniz :)






              Genel olarak tam boy kestiğim eteklerden ayrı olarak  bu eteği bilek boyda bıraktım.




           Yeri de gelmişken çekim yapılan Meram Bağları'ndan da fotoğraflar paylaşayım dedim.




Kim der ki aralık ayındayız ? 






Yorumlar

  1. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlamak isterim. Takip ettiğim bloglar arasında bloğunuzuda ekledim.
    Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. oya örnekleri
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ederim bende sizi ziyaret edeceğim :)) sevgiler :)

      Sil
  2. bilek boyunda olması güzel olmuş daha uzunu olmazdı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar