KORE MODASI : MODERN HANBOK MODELLERİ | KOREAN FASHİON:MODERN HANBOK


Kore feyşın furyasında ikinci yazıma hoşgeldiniz. Daha önceki yazımda(BKNZ:HANBOK) teknik bilgi,modeller ve modern hanbok hakkında döktürmüştüm.(Ne dedik fazla tevazu kibirdendir.Döktürdüğümü kabul ediyorum :P) Bu yazımda ise hanbok nasıl dikilir ,hangi kalıplar kullanılır,hanbok kalıpları falan uyarlanabilir bir şeyler araştıracağız. Hadi buyrun^^


Leesle’ciğimden önceki yazımda da bahsetmiştim biraz daha modelini ekleyip gözünü gönlünüzü şenlendireyim önce. Sonra kalıp kürek işlerine girebiliriz.



BURDA DERGİSİ HANBOK KALIPLARI:




Burda dergisinin yukarda belirttiğim sayılarında epeyce uygun kalıplar var .Aynı zamanda onlarla kimono da dikilebilir. Modern hanbokların kolları tek parça yapılmamış ama ön çarpraz kısmı için uygun kalıplar.
Temel beden kalıbı ile de çok kolay bir şekilde bu görüntüyü verebilirsiniz aslında . Aşağıya bir kaç teknik çizim brakıyorum umarım kalıp soranların işine yarar   Ben yaparsam mutlaka fotoğraflayacağım merak etmeyin:)

kaynak(Yeni sekmede açıp inceleyebilirsiniz.) Hanbok top  yani üstün orijinal adı ”jeogori”
 kaynak 




Yukarıdaki modeller Sodan Hanbok’a aittir.
Yukarıdaki modeller Happly Hanbok’a aittir.
Modellerin hepsini ayrı ayrı sevip benimsedim, bu yazı dizisinden ayrılmam zor olacak. Neyse ki yakında bir kore dizisinin kıyafetlerini analiz edeceğim merak etmeyin hehe^^ Sevdim mi böyle işte suyunu çıkartmadan bırakamıyorum o zaman : I love korean fashion 



Yorumlar

Popüler Yayınlar