ASİMETRİK TUNİK KALIBI





Asimetrik tunik kesimini merak edenleri görelim .



Buyurun bu da esinlendiğim görsel . PİNTEREST   hesabıma gelip beni takip etmek isterseniz hiç çekinmeyin 


  


Buyurun bu da esinlendiğim görsel . PİNTEREST   hesabıma gelip beni takip etmek isterseniz hiç çekinmeyin :D







Geçen sezonlarda oldukça popüler bir modeldi halen dikmek isteyen olur mu bilmiyorum ama yine de paylaşmak istedim:)
Şimdi gelelim benim çizdiğim modele.Anlatacaklarıma maddeler halinde yazınca daha açıklayıcı olduğunu düşünüyorum.
  • Çizmiş olduğum beden 38 beden olup kulak kısmı (ben kulak diyorum asimetrik parça) hariç orjinal üründen ilham alınarak çizilmiştir 
  • GENEL HESAPLAR :Kumaş olarak krep kullandım.bir boy + kol alınırsa ve şekildeki gibi kesilirse yeterli oluyor.Örneğin 115 cm istedik kol boyu da 60 cm.175 cm eder .Yaka,manşet dikiş payı vs derken 2 metre yeterli oldu.Ortalama 1.60 boyundaki birine uzun tunik olur bu ölçülerle. benim gibi bir buçuk metre iseniz elbise olur ona göre hesaplayın   Tunik olayı da benim için sadece kalem etekle kombinlenir bilin yani. 
  • ÖN-ARKA YANLARA NOT :Ölçülerle ilgili tüm bilgiler şekilde mevcut .Belirteceğim tek kısım ön ve arka yanları birleştirirken kafanız karışmasın .arka parçada yan kısımı 77 cm olarak gösterdim.ön parçada ise belden başlayarak kulağın ucuna kadar 3 ölçü yazdım toplamları 77 ediyor bknz(15+40+28=77) bu arkadaşları bir güzel makine çekiyoruz kulağımız oluşmuş oluyor 
  • MANŞET:Manşet ölçüleri ise bitmişi 5*19 şeklinde dikdörtgenlerden oluşuyor.Orjinaldeki gibi ilik yerine birit kullandım. Aşağıdaki resimde orjinali görebilirsiniz.
                              


    • YAKA :küçük bir hakim yaka tutturuverin efendim   ölçüleri de bitmişi 22*3 olarak kullanın .
    • KOL: kol kalıbını klasik bir kol kullandım omuzunda 4 adet minik pile var bi kaç tane de manşet kısmını toplamak için kullandım . Kol boyu 60 cm +5 cm manşet toplamda 65 cm olur.





Bu resimde çok net olamamakla birlikte, kesmeden önceki son genel görüntü mevcut efendim :)

Aklıma gelenler bu kadar sorularınız olursa yorum bırakınız piliiz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar