hamsi koyduk tavayada bizi kandırmışlar bu hamsiler ölü oynamadı:)

bu arada hep balık hep balık oldu ama birikmiş ne yapayım:))iftara fikir olur işte:)



geçen gün facebookta dolaşıyorum ''türkiyede yaşanmış en garip ölüm'' yazıyor bi okuyum dedim gülsemmi ağlasammı bilemedim trajıkomik bir olay

-nerde??

-tabiki karadeniz:) olay şöyle cereyan etmiş:



Elektrik direğine yaslanıp ayakkabısına kaçan taşı ayağını silkeleyerek çıkarmaya çalışan kişinin, elektrik çarptığını sanan yardımsever bir vatandaş tarafından kafasına kürek, kalas vb. vurularak ölmesi.

(Rize/Ardeşen Kasabasi/Tunca Köyü'nde)



neyse gelelim mevzuya ben rizeli(ama hiç görmemiş) bir hamsi hastasıyım sezonunda bol bol yeriz annemde şahane yapar şimdi allah için hakkını yemeyelim.



antakyada balık pişirmeyi bilmiyolar ya herkes kızartma pişirecek gibi dolduruyor yağı tavaya hamsi kızartıyor bi ton yağ yenmez o balık:S



gören annemden tarif istiyor yada balığını alıp geliyor sen pişir diye:) halbuki değişik bişey değil balıkları mısır ununa bulayıp tavaya diziyor az yağda,altı kızarıncada servis tabağı yardımıyla ters-yüz ediyor öbür tarafı pişincede hazır buyrun sofraya..:)


Yorumlar

  1. Bence o gelenlerin çoğunun kolayına geliyodur bilmiyorum demek...hazır yapan varken işlerine öyle geliyodur...Benimde canım çoktandır balık çekiyodu sezon açılsada yesek diyodum şimdi bloğunuzda görünce yine aklıma düştü bak
    sevgiler hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  2. zaten buranın hanımları doğru düzgün yemek yapmaz fırını ararsın şu saatte şu kadar şunu istiyorum iç hazılarlar pişirler geitirrler bol bol patlıcan gider fırınlara hep hazır yenir yemekler:))ama yapanda çok güzel yapar allah için harika yemekler var:)bende arada bakıyorum resimlere balık seviyorum özledim hamsiciklerimi:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar