karışık gezi postu:D

nede çok gezmişiz yahu bir sürü resim birikmiş :) her gittiğim yerden resimler çekmişim ama tek tek canım böyle gezi postuda olurmuymuş hiç?

ben yaparsam olur:D

karışık falan ama ben anteple başlayayım:)



geçenlerde antepe düştü bizim yol e tabi yolda boş durulmaz türk insanım sevgili annem arabada örgü ördü:D



ordan incikci boncukculara gitmesek ayıp olur bura neresiydi tam hatırlamıyorum ama bi fuardı işte doğal taşlar çok hoş gözüküyodu bende çektim:D




bunlarda antep kuruları annem patlıcan almıştı evde yaptık aman allah'ım lokum gibiydi.




hemen atlayım başka bi memlekete bu çantayı antalyadan dönerken çekmiştim elma satan bi teyze vardı asmış öyle baktım egzantrik bişey çektim bende.onların köyünde kızların çeyizine yaparlarmış oda turistlere satıyormuş alsammmı acaba dedim 15 tlye satıyordu ama nerde kullanıcam ben bunu hele antakyanın sıcağında keçe çanta inanılmaz:D





burasıda antalya pikniğe gitmiştik bigün orda deli dana gibi dolaşırken telefonla çekmişim:) ama güzel olmuş ya sevdim ben bulutlar ve dağın görüntüsü hoş:))




şimdi gelelim güzel memleketimiz antakya'ya:)

nedense sona bıraktım antakya'yı içimden öyle geldi. yukardaki resim hatay cumhuriyetinin kurulu olduğu dönemde kullanılan meclis binası.eskiden harabeydi hatta biz içinde börek bile pişirmiştik:D nası oluyo derseniz tam karşısında eski belediye binası var meclisimizin orda kermes vardı bizim börekleride mecliste yapmıştık bi anı işte:)

sonra güneyler grup meclisi kiraladı ve restore ettirdi.özsüt açıldı(nası sevindim anlatamam:) bide sinema salonu vardı meclisin içinde onuda tekrar faaliyete geçirdiler harika bi yer oldu tamda asinin kenarı balkondan manzara süper:))


ayrıntılı bilgi: meclis.com.tr






bu da meşhur bizim haytalı adanalıların bici bicisi:) vali göbeğinde karşılaştık seyyar amcayla adını da bilmiyorum:D






bi poz verirmisin dedim saolsun kırmadı tam vali ürgen parkının köşesinde yapı kredinin atmsinin yanında duruyor kendileri gitmek isterseniz adres burası ama halen ordamı bilmiyorum bir ay olmuştur biz onu yiyeli:)




burası reyhanlı,yenişehir gölü.haftasonu gezimizin birinden bir kare.




burasıda yayladağından güneşin batımı buraya ben gitmedim babamın tekil gezisinden kalma..

burasıda şu patikleri ören derya teyzemin evinden asi nehrinin bir fotoğrafı.kendisi polis lojmanlarında oturuyor hemde son katta manzara süper:))






baya şehir çıkışında ama bu taraf nehrin merkezde kalan kısmın güzel çalışmalar yapıldı seyranlık oldu tam temizlendi falan eskiden berbattı bu taraflara henüz el atmadılar ama yavşa yvaş geliyorlar:))

benim daldan dala atlayan gezi postumunda sonuna geldimmm bi dahakine görüşmek üzree:)))

Yorumlar

  1. yaz boyunca bol bol, keyifli gezmeler olsun hemşerim ;D

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkürler antigone:))yaz sonunda kabarık bi yazı hazırlarım işallah:))

    YanıtlaSil
  3. yaz sonunu bekleme çıtırım.. arada sırada yayınlaki bizde görelim; gezmiş kadar olalımm...

    YanıtlaSil
  4. sanırımda öyle olacak celebi ablam yaz sonunu beklersem acayip uzun bi yazı olur ben parça parça gönderir sizinde gönlünüzü açarım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar