son çalışmalar; kurdele nakışı havlular(:

bu havluyu bi çift almıştık bi ara diğerini işlemiştim.


bkz:mor çiekli havlu-bohça takımı


bu duruyordu öyle kurdele nakışları.comdan bulduğum modeli uygulayarak bişeyler yapmaya çalıştım işte:)












geçenlerde bi sandığı karıştırdı annem bu boş havluları buldu basit bişeyler yap boş kalmasınlar dedi bende değerlendirmeye çalıştım.üzerindeki çiçekler terzi mehtap teyzenin artan kumaşlarındandır belirteyim:)



bu aralar yeni bi yazı hazırlarken arşivdeki resimleride çürütme niyetindeyim karışıklığa gelemiyorum:)




bu sebetendir ki dikileli yeni olamasada yeni dikildiği zaman resmini çektiğim masa örtümüzü takdim ediyorum.dikileli uzun süre oldu ama ben yeniyken hemen çektim resmi eklemeye yeni fırsat buldum aslında önce amerikan servislerini diktirmeyi düşünmüyorduk o yüzden runnerda karar kılmıştık e runner dikildi sonra amerikan servislerinin daha gerekli olduğuna karar verdik çünkü her kullanımdan sonra örtüyü yıkamaktansa servisleri yıkamak daha mantıklıydı böylece servislerde dikildi sonradan runnerle bi çelişkili görüntü oluşturdular gibime geldi ama olan olmuştu:) bu arada örtüyüde terzi mehtap teyze dikmiştir:)




Yorumlar

  1. havlular çok cici olmuş.
    masaörtüsü de çok ihtişamlı. hepsi birbirinden güzel.
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. kuzum ellerine sağlıkk süperrsinnn

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler sevgili mahperi=))



    saol celebim ablam=))

    YanıtlaSil
  4. Selamlar canım, bundan sonra;

    http://hobibox.blogspot.com/

    adresindeyim, beni buradan izlemeye alırsan çok sevinirim. Google ın bitmek bilmeyen sorunları yüzünden, taşınma gereği duydum, umarım beni burada da yalnız bıralmazsınız. Sevgiler

    hobibox (Afet Ergü)

    YanıtlaSil
  5. yanlız bırakırmıyız sevgili hobibox geliyorum hemen:))

    YanıtlaSil
  6. bloğunu yeni keşfettim çok güzelmiş bloğuma beklerim:)

    fashionliciousgirl.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar