muzlu sevda



şimdi buda neymiş böyle demeyin tamam görüntü pek hoş değil ama bir tadı varki anlatamam yarım tepsiyi tek başıma yiyebilirim:))ciddi söylüyorum sütlü tatlı severlere göre tam:))


malzemede de hiç bişey yok:
-1 kg süt
-1 su bardağı şeker
-1 su bardağı un
-1 paket vanilya
-bir parça margarin
önce süt-şeker-un kaynatılır muhallebi yapılır.ocaktan inince içine vanilya ve margarin koyulup mikserle çekilir(çekilmesse iyi olmuyor)
sonra borcam tepsi vs neye yapılacaksa tabana bisküvi ve fıkdık çeklilip koyulur.bizim koyduğum bisküvi biskolataydı kakaolu olunca daha hoşuma gitti:D fındıklarıda tam çekmeden hafif iri koyduk dişe dokunsun diye :)
sonra kare kare kestik arasına yarım muzu dolayıp servis yaptık tepsinin altına hindistan cevizi koyanlarda varmış güzel fikir ama hiç denemedim ben.
çeşitli meyvelerle de olurmuş ama benim tercihim muzdan yana şimdi bu tatlının tadını anlatamam canım çekti:))

bu muhallebi resminin ne iş var demi burda muzlu sevdayı yazmışkene bi kaç sütlü tatlı daha yazıyım dedim en kolayından:)
hani tepsiye bir tencere pudingin yarısını döküp bisküviyi döşeyip pudingin kalanını da üstüne boca edince bisküvili pasta olur ya hıh işte o tarifi sakızlı muhallebi ile yaptık içiminki çok güzel dr. oetkerinkide çok hoştu farketmez yani aynı oluyor.bide arasına döşenen bisküvi alpellanın arası kakolu pötibör bisküvisinden olunca of of of :))


muzlu sevdadan kazandibine atlayan şeker canavarı bir blog sahibesi ile karşı karşıyasınız:D başlamışken devam ediyorum evett kazandibi yapacak maharet olmayınca ülker saolsun sunmuş hazır nimetleri niye kullanmayalım demi ama:)
tereddütle almıştık ama sonuç harikaydı borcamın dibine şeker ekeleyip ocakta ısıttık çakma kazandibi hazır afiyet olsun:))
not:: şeker krizinde olupta okuyan varsa onlara şöyle demek istiyorum: valla kötü bi niyetim yoktu gelin sizede yapıyım:))

Yorumlar

  1. bende bayılırım sütlü tatlılara canım sen gelip bizde yapsanya şimdi olmadı ama böyle çeşit çeşit göster sonrada kötü bir niyetim yoktu de:))))
    canım şaka bir yana ellerine sağlık muzlu bisküvili tatlıda değişikmiş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. harikaaa ellerine sağlıkk...

    YanıtlaSil
  3. saol sevim ablacım ben bize beklerim işallah sütlü tatlı değil alasını yaparız:))

    teşekkürler celebi ablamm:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar