KİMONO SEZONU AÇILDI ! || HOW TO SEW EASY KİMONO ?



Now you see me filminin Türkçe adının sihirbazlar çetesi olarak vizyona girmesinden sonra ingilizce çeviri kabileyetim başlıktaki halini almıştır arkadaşlar   İngilizceyi bir kenara bırakıp hemen uzak doğuya bir yolculuk başlatıyorum çünkü KİMONO diktim.















2013 Aralık burdasına ait olan bu kalıbı daha önce jile yapımında kullanmıştım. Bknz: ”Derin v yaka jile dikimi”

Malumunuz bir kalıbın canını çıkarmadan asla bırakmam . Evde bulduğum bir miktar krep kumaşı , bu kalıbı kolu ile beraber deneme isteğim için kullandım.

KALIP BİLGİLERİ:
  • Burda / 2013-12 / 116-B ceket


  • Arka ortası aşırı bol geleceği için görseldeki gibi katladım. Buna daraltma işine sırtınızı ölçerek karar verebilirsiniz.

  • Kol için herhangi bir değişiklik yapmadım Sadece boyunu uzatıp kıvırma payı bıraktım. Sadece kolu birleştirirken ingiliz dikişi kullandım çünkü kıvırınca Overlock vs gözükmesini istemedim. Ha zaten overlock makinem de yok   İngiliz dikişi nedir arkadaş diyorsanız ona da buyrun : ”İngiliz dikişi nedir ne değildir?”

Son olarak da kollarına böyle birer parça ekledim ve kendimce ekşın oluşturdum . Ki olayın tasarımladığım boyutu zaten koludur   Hanbok yazımdan beri böyle kruvaze bişeyler dikesim vardı zaten çok iyi geldi bana ^^



Daha önce de ”Çizgili Kimono” dikmiştim tadı damağımda kalmıştı gerçekten kullanışlı bir parça. Kalıbın sorun çıkarmaması da cabası zaten .




Kanatlarım var ruhumda deyip sizi öpüyorum ^^







Yorumlar

Popüler Yayınlar