ÇİZGİLİ ANVELOP HIRKA : GİZLİ CEP NASIL DİKİLİR ? / STRIPED CARDIGAN : HOW TO SEW HIDDEN POCKET?



Eskişehir/Sazova Parkındaki bu makası görünce gözlerimden kalpler fışkırdı bundan eve istiyorum ahahaha :D Neyse yok öyle bi dünya gerçeklere dönelim de çizgili anvelop hırkamdan bahsedeyim :)

Heykel makas gibi bi o kadar havalı sonuçta o da ;)









Kalıp bilgilerimi hemen yukarda görüyorsunuz ki model Eylül 2015 Burdasına ait.

Benim hırka kalıbın yanındaki modele benzemiyor olabilir tabi evet normal :D Çünkü ben triko kumaş kullandım. Sünme payını hesap ederek boyunu ve kol boyunu istediğim yerden daha kısa kestim.




Prova aşamasında beni görünce '' Aa bornoz mu diktin '' diyen arkadaşlara aldırış etmeyerek istikrarlı bir şekilde bitirip giydim. Çünkü ben diktim çünkü hepsi benim bebeklerim çünkü tüm hatalarıyla onlar mükemmel :D





Heleki o içindeki acı yeşil tonunu tutturup da kumaş bulup biye yapmam ? Kumaş raflarında Gadget gözlerimle tarama yaparken rast geldiğim o bir metre acı yeşili pamuklu kumaş ... 

Ondan biye yaptım ve hali hazırda 0 beden olup gitgide -1 bedene doğru yol alışımın tek avantajı olarak kalan parçadan da kalem etek diktim. Fotoğraflarda henüz yeşil etek dikilmemiş olduğu için bir önceki yazımda bahsettiğimiz ''KALEM ETEK'' mevcut.




Biye dikerken ise sevgili byAntigone 'un çok güzel anlattığı(emeğine sağlık) ''Biye Nasıl Düzgün Dikilir'' yazısından yararlandım benimkini de yukarda görüyorsunuz.

Gelelim asıl meseleye .. Bende başlıkta olayı koklatıp sonra göstermemek huy oldu sanırım. Asıl mevzu hep sona kalıyor vallahi kasıtlı yapmıyorum :D

Dedim ki kalıbı hazıra getirdik bu hırkadan bir şeyler öğretmeden bırakmayalım.O zaman Burda 'nın berbat açıklamalarına tamah etmeyerek bu görsellerle çok güzel gizli cep dikebilirsiniz :)

Şahsen ben derginin o orta kısmındaki anlatımlarından bişey anlayacağım diye dergiyi  360 derece döndürüyorum ama yine de olmayınca olmuyor napalım :D

 O zaman uydurmaya devam ;)



Öncelikle cep kalıbını kumaşa koyarak kesiyoruz. 2 adet kumaş 2 adet astarımız olacak.










Evet bir havalı giysim daha olmuş olduğuna göre kendi diktiğini giymenin tadına vararak dolaşmaya devam ! :) 

O zaman ? Dans ! Renk ! :D

 Şaka şaka oturun Allah'ınıza şükredin .



Etiketler: , , , , , , , , ,