ŞALDA YENİ DÖNEM : KENDİNDEN ÇIT ÇITLI ŞAL




Youtube da bi reklama denk geldim bugün. Hani şu videolar açılmadan evvel verilenlerden. Sefamerve de satışa sunulan bi üründen bahsediyor .Uyanık google tabi istatistikleri toplayıp reklamverenlerle iş birliği içinde olunca bana da sadece kıyafet moda vs içerikli reklamlar düşüyor :D 

Sosyal medyanın gücü yadsınamaz bakınız bu reklam beni yazı yazmaya sevk etti.





                                                 


Fazilet Özkan ın buluşu olup patenti alınmış bir ürünmüş Fiyatı da baya uygun şuradan bakabilirsiniz.
Mıknatıslı vs ürünleri görmüştük ama bunu ilk defa görünce sizinle paylaşmak istedim .

Dener miyim bilmiyorum ben eşarpçıyım genelde :) Bakalım bu modelin popüleritesini ilerleyen günlerde göreceğiz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar