KÜRK YAKA DİKELİM [ 2 ] || SEWİNG ON FAUX FUR COLLAR


Selamun Aleyküm kardeşlerim. Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu 2. kürk yaka çalışmam , geçen sene diktiğim kürk yakadan sonra canım bu sene de bir tane siyah çekti ! Durur muyum hemen gittim kumaşını aldım ama aynısı olamazdı elbette bu sefer farklı olmalıydı peki nasıl ?



Diğeri bu şekilde bağlamalı bir model olunca bu sefer ponpon eklemek istedim.





KÜRK PONPON NASIL YAPILIR?
  • Kış aylarının vazgeçilmezi sevgili vazelin kutumu kullanarak 2 adet daire kestim.
  • Yüzü yüzünde diktim ve 2 cm boşluk bırakıp ters çevirdim .
  • İçini artan kürk kumaşı ile dolurup kalan açıklığa kurdeleleri elimde diktim.
  • Dikiş aralığında sıkışan tüyleri ise iğne çıkartarak dikiş izini yok ettim , Bu şekilde kürk ponponlar yaparak çantalarınızda da aksesuar olarak kullanabilirsiniz:)


Bir de ”BİRKÜRK MASALI’‘mı hatırlayanlar ise dosttur , candır ,eskilerden ama eskimeyenlerdendir. Sessiz takipçilerimi duymaktayım bugünlerde. Gelmişken yazıverin bir yorum varlığınızı bilelim .


 Bu arada siyah kaşenin dikim yazısı içinde sizi şöyle alalım    ” Reglan kol kaşmir manto”

Gelmişken bakıverin diye buraya da fotoğraflarını ekliyorum ama asıl detaylı anlatım için önceki yazıma yönlendiriyorum sizi.
KÜRKYAKA KALIBI VE DİKİŞ AŞAMALARI”  buraya tıklayınız lütfen 
Bir iki püf noktası da ekleyelim . Sevgili ”pratik dikiş” Zeynep Abla’nın tavsiyeleridir:
  • Dehşetül vahşet dökülüp etrafı mahveden bir kumaş olduğu için kendisi ıslak iken kesmiş ve az dökülüyormuş kesinlikle mantıklı.
  • Artı diktikten sonra tarakla taramış. Ben de geçen sene diktiğimi kışlıkların arasından çıkarınca taramıştım güzel oluyor .









Yorumlar

Popüler Yayınlar